بابا من قبلنا از چیزای کوچیک خوشحال میشدم. یه چیزی واسه خودم میخریدم خوشحال میشدم یه گوشواره ی کوچیک ده تومنی مثلا. حتی میرفتم مهمونی فامیلی خوشحال میشدم. اصلا از چیزای بیشتری که الان یادم نمیاد. آها مثلا یه آهنگ یاد میگرفتم با سازدهنی بزنم خوشحال میشدم. الان چی ؟ هیچی. حتی خوشحالم بشم ده دیقه بیشتر طول نمیکشه. چته نه واقعا چته ؟
+ نوشته شده در جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت 23:23 توسط من
|