دلم میخواد نباشم وقتی میگه احساس خوشبختی و خوشحالی ندارم. دلم میخواد بمیرم. ولی فقط میتونم گریه کنم. کاش من وجود نداشتم و چنین اتفاقی نمیفتاد. اینجوری نمیدیدمت. آه خدایا. خسته ام. ‌کاش من میمردم. یعنی خوب میشه هیچ وقت؟ فکر نمیکنی تو این سن حقمون چنین چیزی نبود خدایا؟ تازه داشتیم زندگی میکردیم. تازه میخواستیم زندگی کنیم. کاش من نبودم. کاش من وجود نداشتم. قلبم نمیتونه تحمل کنه این حجم از درد رو. نمیتونم. به خدا نمیتونم.