یادته چه جنجالی کردی سر اون دختره ی غریب آشنای کثافت؟ یادته؟ یادته چیجوری لاس زدی باهاش؟ یادته وقتی بهت گفتم چیجوری باهام رفتار کردی؟ یه جوری رفتار کردی که انگار دارم شلوغش میکنم. حالا من سر این داستان که اصلا شباهتی به اون دختره نداشت چیجوری باهات رفتار کردم؟ فقط مقایسه کن. گفتم ببخشید که اذیت شدی و دیگه حواسم هست این کارو نکنم. بهونه ی مزخرف نیاوردم‌. جنجال نکردم. با اینکه هیچی نبود. چرا بلد نیستی درست رفتار کنی؟ لعنت. دوباره اشک ریخت رو صورتم. خیلی اذیتم میکنی. همیشه منم که باید کوتاه بیام. تو همه ی روابطم با آدما. هیچ وقت درست نمیشم. همیشه من خر احمق کوتاه میام. اینکه بعدا عذرخواهی کنی کدوم درد منو دوا میکنه؟ چرا از اولش درست رفتار نمیکنی که مجبور نباشی عذرخواهی کنی؟ آره این دفعه حالت بد بود. این دفعه شرایطت بد بود. قبول میکنم. درک میکنم. دفعه های قبل چی؟