دوربین رو بردم اونور چون داشتم اشکامو کنترل میکردم. ولی همین که قطع کردیم گونهم خیس شد. نمیدونم چرا اینجوری شدم. اگه هم لوس شدم و زودرنج شدم همهش بهونهست. قلبم بهونه ی تو رو میگیره.
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت 0:27 توسط من
|